loading...
دانلود فیلم ، مستند ، سریال ، انیمشین ، گیم و نرم افزار
captain بازدید : 2432 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (8)

دانلود گیم The Lord of The Rings The Battle For Middle Earth II


پس از بیش 1000 سال صلح، دوباره جنگ به میانه ی زمینه باز می گردد. Witch King در سدد تهیه ارتشی بسیار قدرتمند از شیاطین در سرزمین Angmar است .
نسخه ی جدید بازی استراتژیک بسیار پر طرفدار ارباب حلقه ها پس از فروش بسیار موفقیت آمیز و نسخه ی Battle for Middle Earth II، و قرار گیری آن در صدر یکی از محبوبترین بازی های استراتژیک تحت شبکه، نسخه ی جدید این بازی بسیار محبوب توسط کمپانی Electronic Arts به صورت Expansion Pack شامل داستانی زیبا و جدید و مراحلی متعدد با نام Rise of the Witch-King عرضه شد. Witch King ارباب سرزمین نازگول یکی از خطرناک ترین خدمتکاران سارون بوده است. این نسخه از بازی ارباب حلقه ها به دلیل گرافیک بالا و صدای تاثیر گذار و خوب خود توانست از بسیاری از وبسایتهای برتر نقد بازی دنیا نمره عالی را دریافت کند.
( در قالب دو دی وی دی یک دی وی دی بازی اصلی و یک دی وی دی Expansion Pack نسخه ی جدید)

سازنده : كمپاني EA LA
ناشر : كمپاني EA Games
تاريخ انتشار : Nov 28, 2006
رده بندي ژانر : استراتژیک Real-Time
ميزان دشوار بودن : متوسط
زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت .
درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Teen - مناسب براي تمامي افراد 13 سال و بالاتر .
ويژگي هاي بازي The Rise of the Witch-King :
تمامی ویژگی های بازی The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth II در این نسخه بهبود قابل توجهی داشته اند.
کاوش در سرزمینی که به هیچ وجه پیش از آن ندیده اید.
بهره گیری از داستانی جذاب و هیجان آور.
مراحل جدید و نوآرانه، بازی استراتژیک زیبایی را برای علاقندان فراهم آورده اند.
سازگار دادن ایده ها و استراتژی های خود به طور مستقیم در ارتش و جریان بازی .
و ....
نقاط مثبت و منفی بازی The Rise of the Witch-King :
نقاط قوت : مراحل زیبا، متونع و جدید و هیجان آور بازی، بهبود های نسبی و مناسب در جنبه های گوناگون نسبت با نسخه پیشین بازی.
نقاط ضعف : سختی بیش از اندازه برخی مراحل، نمایش نه چندان خوب داستان زیبای اصلی، شاید اگر بازیکن علاقه به بازی چند نفره و بازی های استراتژیک نداشته باشد، از این بازی چندان لذت نبرد !
سيستم مورد نياز براي اجراي بازي The Rise of the Witch-King :
اطلاعات مورد نیاز بازی :
Connectivity: Online
Online Modes: Competitive, Team Oriented
Number of Players: 1 Player
Number of Online Players: 8 Online
DirectX Version: v9.0c
Operating System: Windows XP
حداقل سیستم مورد نیاز بازی :
System: Intel Pentium 1.6 GHz or equivalent
RAM: 512 MB
Video Memory: 64 MB
Hard Drive Space: 3000 MB
Other: The game only officially supports cards with ATI (Radeon 8500 or greater) and NVIDIA chipsets, as well as Intel GMA 900 and GMA 950 products. Radeon 9200 PCI, Radeon 9250 PCI and the GeForce 4 MX are not supported.

                                       

                                       

 

 

 

UploadBoy 1

UploadBoy 2

UploadBoy 3

UploadBoy 4

UploadBoy 5

  

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1392/05/02 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

با سلام مجدد من این بازی رو دانلود کردم تموم شده ولی نمی تونم نصبش کنم می تونم خواهش کنم ازتون که منو راهنمایی کنین..........شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکسایتتون عالیه ولی خواهشا راهنماییم کنین........شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : در کجا به مشکل برمیخورید؟

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/05/01 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

خواهش مییییییی کنم یه لطفی کنین و راه نصب این بازی رو بگین.......شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/04/31 و 16:40 دقیقه ارسال شده است

ای وای خواهش می کنم جواب بدین......چه طوری میشه این بازی رو نصب کرد.........شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/04/29 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

خواهش می کنم نصب یازی رو توضیح بدین...

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/04/29 و 17:30 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من دانلود کردم فقط نمیتونم نضب کنم ......خواهش میکنم راهنمایی کنین من یکیی از طرفدارای این سایتم..شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1392/04/27 و 1:40 دقیقه ارسال شده است

نمی دونم چرا نصب نمیشه...شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1392/04/26 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز ممنون از پست خوبت ... من دانلود کردم بازی رو ... لطفا راه حل نصب بازی رو مختصر و مفید توضیح بدی ممنون میشم

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/04/22 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

بارض سلام و خسته نباشید ببخشید فقط به ویندوز اکس پی این بازی می خوره؟

اگه سایتی رو می شناسید که ازش بشه این بازی رو دانلود کرد که ویندوزش 7 باشه ممنونت می شم خیلی خیلی به این بازی احتیاج دارم
پاسخ : در 7 هم کار میکنه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 1,101
  • بازدید کلی : 18,422